CZECHTRI NEWS

AKTUALITY

  • aktuální informace okolo série MŮJTR1ATLON

ČTA

  • oficiální web České triatlonové asociace

Termínová listina

  • Přehled závodů série Můj první triatlon 2018

Novinky

Masáž, vodní procedury, sauna, elektrostimulace a další regenerační metody - 1. část

Masáž, vodní procedury, sauna, elektrostimulace a další regenerační metody - 1. část

22.05.2019
Po kompenzačním tréninku  a regeneračních suplementech se dostáváme k dalším regeneračním metodám, které „stojí za zmínku“ a jsou více či méně používané a oblíbené. Některým se budu věnovat obsáhleji, ty podle mě méně významné, nebo používané zmíním jen okrajově, snad tím žádné „specialisty v oboru“ neurazím.

Kompenzační trénink, protahování a strečink

Kompenzační trénink, protahování a strečink

14.05.2019
Dnes se budeme věnovat kompenzačnímu tréninku, neboť ten, ač se to možná nezdá, je vedle nutného doplnění energetických zásob asi nejúčinnější regenerační „metodou“. Následovat bude protahování a strečink, neboť s kompenzačním tréninkem do značné míry souvisí.

Alergie a astma u sportovců - jak s nimi bojovat?

Alergie a astma u sportovců - jak s nimi bojovat?

06.05.2019
V minulém článku jsme si celkem podrobně popsali, o co se jedná a co dané problémy způsobuje. I když se těmto nemocem, u sportovců hojně rozšířeným, nemůžeme bránit úplně, je spousta možností, jak minimálně zmírnit jejich následky.

Alergie, astma a sport - jaká je skutečnost?

Alergie, astma a sport - jaká je skutečnost?

03.05.2019
Dříve, než se pustíme do samotné problematiky účinků těchto nemoci na sportovce, měli bychom si objasnit, o co vlastně jde a co tyto nemoci způsobují.

Příznaky přetížení a přetrénování

Příznaky přetížení a přetrénování

24.04.2019
Všeobecnou problematiku přetížení a přetrénování jsem rozebral v předchozím článku. Zde nyní uvedu jednotlivé příznaky v několika oblastech, podle kterých se dá snadno rozpoznat, že v našem tréninku chybí dostatek odpočinku a doplňování energetických zásob, a do stavu přetížení až přetrénování postupně směřujeme:

Jak rozeznat krátkodobou únavu od dlouhodobé, hraničící až s přetrénováním?

Jak rozeznat krátkodobou únavu od dlouhodobé, hraničící až s přetrénováním?

20.04.2019
Krátkodobá únava spojená s krátkodobým poklesem výkonnosti má prakticky vždy spojitost především s vyčerpáním energetických rezerv (glykogenu). Doplněním těchto rezerv dojde během relativně krátké doby jednoho až dvou dnů k rychlému zotavení a my můžeme opět podstoupit další náročný trénink.

Archiv novinek


O nás

MŮJTR1ATLON je oficiální projekt České triatlonové asociace, který otevírá brány pro nové zájemce o triatlon. Zkuste si letos svůj první aquatlon, duatlon nebo triatlon, ať už ve štafetě nebo na vlastní pěst. Zažijte novou dávku adrenalinu, vyberte si některý z našich doporučených závodů a dejte si svůj první závod jako novou výzvu pro letošní rok.

Novinky e-mailem

Novinky e-mailem
           

Nahoru ↑

© 2019, Česká triatlonová asociace – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing