Ukázka tréninkového měsíce - listopad

16.11.2018 10:24

Ukázka tréninkového měsíce - listopad

Listopad pro většinu triatletů znamená start přípravy na nadcházející sezónu. Pro ty co preferují delší pauzu po sezóně, nebo končili sezónu později, tak je aktuální start přípravy začátkem prosince.

Během přechodného období září/říjen bylo vhodné si od triatlonových disciplín trochu odpočinout a minimálně 14 dní zapomenout na plavání, kolo, běh a vhodné bylo zařadit aktivity, ke kterým se běžně přes rok nedostaneme. Tělo tuto změnu uvítá a hlava ještě více. Především z dlouhodobého hlediska je vhodné tuto pauzu udělat. Ať už v případě, že se triatlonu věnujeme dlouhé roky, nebo naopak v případě, že plánujete se triatlonu systematicky řadu let věnovat.

Po sezóně u každého triatleta přichází na řadu balancování po uplynulé sezóny a s tím spojené změny jako např. trénování s novou skupinou, zlepšení se v jednotlivých disciplínách, zařadit systematický trénink a dát trénování jasný řád, vylepšení materiálního vybavení atd.

Podzim a zima v českých podmínkách by měla být převážně zaměřena na běh, plavání a zároveň s tím spojenou i silovou část přípravy a více posilovny v tomto období. V rámci projektu M1T pro vás chystáme víkendový plavecký kemp 30.11. - 2.12. 2018 ve sportovním centru

Nymburk - více informací naleznete na webu M1T, nebo na www.hisportteam.cz

Ukázka tréninkového plánu pro začátečníky měsíc  - listopad 2018

Po - Plavání - technické ideálně s trenérem - zaměření se na odstranění technických chyb v krátkých úsecích za pomoci plaveckých cvičení - 1hod

Út -  Běh - souvislý - 45´ a pravidelně střídat 5´ volně do AP + 5´ AP+10SF

St -   Posilovna - 10´ libovolné zahřátí + 40´ core balanční posilování s vlastní váhou případně přidat gym ball a další pomůcky + 10´ volné vyjetí spinningové kole + důkladný strečink na závěr

ČT -   VOLNO

Pá -   Plavání - 200rozpl., 4x100PZ+ploutve, 4x50PZ nohy, 100Z soupaž, 4x100K fartlek (25rychle+75 volně), 100P, 4x100K fartlek (75volně +25rychle), 200Knohy, 100vypl.

So -    Běh   - delší souvislý běh - 1:10 - SF stabilně do AP

Ne -   Kolo(trenažer) - střídavá jízda - 5´ volně do AP na lehké převody frekvenčně + 5´ silově na těžké převody do AP+15SF - dohromady 1hod

Michal Volejník


Partneři

    

                         Partneři     

                       


           


O nás

MŮJTR1ATLON je oficiální projekt České triatlonové asociace, který otevírá brány pro nové zájemce o triatlon. Zkuste si letos svůj první aquatlon, duatlon nebo triatlon, ať už ve štafetě nebo na vlastní pěst. Zažijte novou dávku adrenalinu, vyberte si některý z našich doporučených závodů a dejte si svůj první závod jako novou výzvu pro letošní rok.

Novinky e-mailem

Novinky e-mailem
           

Nahoru ↑

© 2018, Česká triatlonová asociace – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing