Ukázka tréninkového měsíce, začátečníci - léto

09.07.2018 14:57

Ukázka tréninkového měsíce, začátečníci - léto

Červenec a srpen je v kalendáři závodů M1T i všeobecně ve znamení častých závodů, téměř každý týden až 14 dní v případě krátkých a sprint triatlonů.

Proto si zde ukážeme jak postupovat v regeneračním týdnu po závodě a v týdnu směřujícím k samotnému závodu.

Už se nebude jednat o žádné objemové tréninky, ale pouze volnější kratší tréninky v rámci regenerace po závodu a krátká aktivace za pomoci intenzivních úseků před následujícím závodem.

Týdenní tréninkový cyklus - červenec, srpen (předzávodní týden)

Pondělí - Plavání - krátké úseky - 300rozpl., 8x50mK na 90% úsilí/i=30´´, 100vypl.,

                                 10x25K na 100%/i=30´´, 100vypl.

Úterý -     Kolo - úseky - 10km volné rozjetí + 6-8x1km ostře okolo ANP/i=2km volná frekvenční

                                          mezijízda + 5km volné vyjetí                         

Středa -   Běh - úseky - 2km volný rozklus okolo AP + 3-5x1km ANP až ANP +5 SF/i=3´ volno

                                         + 2km volný výklus na závěr                        

Čtvrtek -   Tréninkové volno                                               

Pátek -      Kolo+Běh - krátký spojovací trénink

                  20km kolo převážně volně s pár libovolnými zrychleními na těžké převody do 1km délky +

                  4km běh ihned po kole stylem 2km svižně do ANP + 2km volně výklus                                

Sobota -    Závod - sprint, krátký triatlon                  

Neděle -     Kolo - 1-1,5hod volné vyjetí do AP frekvenčně na lehké převody

Týdenní tréninkový cyklus - červenec, srpen (regenerační týden mezi závody)

Pondělí -  Kolo - volné frekvenční vyjetí po víkendovém závodu - 1-1,5hod

Úterý -     Plavání - 45´-1hod - volné plavání, krátké 50m úseky převážně střídání technických

                                                     cvičení i s plaveckými pomůckami

Středa -    Běh - aktivační fartlek - 45´ - libovolné střídání rychlostí s převahou volného běhu

Čtvrtek -  Tréninkové volno                                             

Pátek -      Běh - technika - 20´ volný běh okolo AP + běžecká abeceda + 5x100m svižná rovinka

                             na závěr + důkladný strečink                               

Sobota -    Kolo - 2hod - převážně volná frekvenční jízda s libovolně vloženými silovými úseky

                                            na těžké převody 4x5´                

Neděle -    Běh - volný souvislý - 1hod

Michal Volejník


Partneři

    

                         Partneři     

                       


           


O nás

MŮJTR1ATLON je oficiální projekt České triatlonové asociace, který otevírá brány pro nové zájemce o triatlon. Zkuste si letos svůj první aquatlon, duatlon nebo triatlon, ať už ve štafetě nebo na vlastní pěst. Zažijte novou dávku adrenalinu, vyberte si některý z našich doporučených závodů a dejte si svůj první závod jako novou výzvu pro letošní rok.

Novinky e-mailem

Novinky e-mailem
           

Nahoru ↑

© 2018, Česká triatlonová asociace – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing